آخرین اخبار

افتتاح بزرگترین بوستان بانوان استان

دانلود
اشتراک گذاری
02 ژوئن 2023
3 بازدید
کد مطلب : 324

همزمان با میلاد مسعود هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) یکی دیگر از وعده های شورای اسلامی شهر قزوین در خصوص احداث بوستان بزرگ در مساحت ۴۳ هزار مترمربع در منطقه یک شهرداری قزوین به ثمر نشست.

یکی از وعده های اعضای شورای اسلامی شهر قزوین توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته شهر قزوین بود و بسیار خرسندم که امروز بوستان مادر و کودک که یکی از کاملترین فضاهای تفریحی و ورزشی برای بانوان شهر قزوین در مناطق جنوبی شهر قزوین است به بهره برداری رسید. با افتتاح این بوستان سرانه فضای سبز در منطقه جنوب شهر نیز افزایش می یابد.

هرچند کلنگ این مجموعه در سالهای گذشته به زمین زده شده بود اما متاسفانه این پروژه پیشرفت چندانی نداشت و در این دوره از شورا با همت و تلاش جهادی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و تیمهای فوق العاده قوی شهرداری قزوین، با تغییر طراحی و افزودن فضاهای جدید، شاهد هم بهبود فضای طراحی و تسریع در تکمیل این پروژه بودیم.

در طول مدت ساخت پروژه نیز به عنوان رییس کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین، بارها از پروژه بازدید داشتم و اذعان می کنم که این بوستان یکی از کاملترین فضاهای تفریحی و ورزشی برای بانوان شهر قزوین است و هیچ کدام از اخبار منتشر شده در رسانه های خبری در خصوص نقص در پروژه بزرگ بوستان بانوان صحت ندارد.

به علاوه به مردم فهیم شهرم هم این اطمینان را می دهم که این حدیث خدمت همچنان ادامه دارد.

 

گالری پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *