آخرین اخبار

کاشت درخت های برگ پهن

اگر به فاکتورهای خرید گل‌های فصلی شهر نگاهی بیاندازید، مشخص می شود که شهرداری هزینه بسیار زیادی هرساله صرف خرید گل‌ها با عمر کوتاه می کند که هم مصرف آب و هم هزینه نیروی انسانی زیادی دارد. لذا پیشنهاد می گردد بخشی از این هزینه را صرف خرید و کاشت درخت‌های برگ پهن (خزان‌دار) که […]

اشتراک گذاری
05 ژانویه 2024
22 بازدید
کد مطلب : 203

اگر به فاکتورهای خرید گل‌های فصلی شهر نگاهی بیاندازید، مشخص می شود که شهرداری هزینه بسیار زیادی هرساله صرف خرید گل‌ها با عمر کوتاه می کند که هم مصرف آب و هم هزینه نیروی انسانی زیادی دارد. لذا پیشنهاد می گردد بخشی از این هزینه را صرف خرید و کاشت درخت‌های برگ پهن (خزان‌دار) که هم باعث تصفیه هوا میشود و هم سایه مناسب دارد، گردد.
همچنین با توجه به افزایش افراد سالمند در کشور به جهت افزایش امید در بین آنها و سرگرم شدن این افراد، پیشنهاد می گردد در پارکهای که دارای باغبان هست، فضا را در فصل بهار و تابستان بصورت کرت های کوچک کشاورزی (مثلاً ۲*۸ متر) در مجاورت یکدیگر آماده کرده که با سالمندان جهت کاشت سبزی خود اقدام نمایند تا این قشر علاوه بر گذران زمان اقدام به کاشت سبزی و سیفی مورد علاقه خود در پارکها (مثل پارک ملت، مریم مقدس و…) نمایند. شهرداری نیز فقط برای هر کرت یه صندوق کوچک جهت نگهداری بیلچه و شلنگ آبیاری تعبیه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *