آخرین اخبار

شهر ما پس از چهارشنبه‌سوزی باز هم شهر ماست

یکی از موضوعات آخر هر سال مصدومیت های ناشی از آتش‌بازی است که انواع سوختگی، آسیب‌دیدگی چشم، خراشیدگی، بریدگی و شکستگی قطع عضو و گاه فوت شهروندان را می شنویم. چه بسا منازل مسکونی و تجاری و خودروهایی که دچار حریق می شوند.علاوه بر این موضوعات، مسائل متعدد شهرسازی نیز اتفاق می افتد. بسیاری از […]

اشتراک گذاری
10 مارس 2024
39 بازدید
کد مطلب : 256

یکی از موضوعات آخر هر سال مصدومیت های ناشی از آتش‌بازی است که انواع سوختگی، آسیب‌دیدگی چشم، خراشیدگی، بریدگی و شکستگی قطع عضو و گاه فوت شهروندان را می شنویم. چه بسا منازل مسکونی و تجاری و خودروهایی که دچار حریق می شوند.
علاوه بر این موضوعات، مسائل متعدد شهرسازی نیز اتفاق می افتد. بسیاری از مجسمه و سردیس و المان‌های زیبای شهری تخریب می‌گردند و نیز بسیاری از نقاشی های شهری با آثار ناشی از انفجار آسیب می بینند. هزینه سال گذشته این تخریب‌ها در حدود ده میلیارد برآورد می‌شود.
علاوه بر نقاشی‌های شهری متاسفانه در سال گذشته به تابلوهای ترافیکی و راهنمای مسیر شهر قزوین نیز مبلغی در حدود شش میلیارد تومان آسیب وارد شد و مردم عزیز باید بدانند این رقم از جیب آنان توسط شهرداری پرداخت می‌گردد. ضروری است در این زمینه همه شهروندان عزیز حساسیت داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *