آخرین اخبار

راه اندازی سامانه سوت زنی

یکی از مواردی که همواره شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین به آن تاکید داشته است مبارزه با فساد بوده است. شهرداری قزوین در راستای نظارت و بازرسی و مبارزه با فساد که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است و در جهت تحقق مردمی سازی مدنظر دولت سیزدهم و به منظور جلب مشارکت […]

اشتراک گذاری
04 ژانویه 2024
34 بازدید
کد مطلب : 200

یکی از مواردی که همواره شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین به آن تاکید داشته است مبارزه با فساد بوده است. شهرداری قزوین در راستای نظارت و بازرسی و مبارزه با فساد که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است و در جهت تحقق مردمی سازی مدنظر دولت سیزدهم و به منظور جلب مشارکت شهروندان و ارباب رجوع و حتی کارکنان خود، امکان دریافت و بررسی گزارش های مردمی را از فساد در شهرداری در سامانه برخط سوت زنی فراهم کرده است.
سامانه سوت زنی شهرداری قزوین در بستر سامانه قزوین من طراحی شده است و شهروندان می توانند با مراجعه به این سامانه و ارائه دقیق اطلاعات و رعایت اصول ششگانه خبری، زمان و مکان وقوع فساد و تعیین دستگاه اجرایی و واحد سازمانی و همچنین ضمیمه کردن مستندات، گزارش خود را ارسال کنند.
این گزارش ها به صورت محرمانه و با رعایت امانت و حفاظت از منبع خبری، مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و نتیجه نهایی نیز به اطلاع گزارش دهنده خواهد رسید. همچنین درصورتی که گزارش شهروندان منجر به کشف جرم و فساد شود، گزارشگر تشویق خواهد شد. شهروندان برای ثبت گزارش های خود می توانند به سامانه سوت زنی شهرداری قزوین به آدرس زیر مراجعه کنند.

🔗 http://city.qazvin.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *