آخرین اخبار

جاذبه های قزوین در رسانه ملّی

با توجه به ظرفیت استان در وجود جاذبه های توریستی از قبیل اماکن تاریخی .طبیعت و مذهبی، متاسفانه هیچگونه تبلیغی در کل کشور در رسانه ها انجام نمی شود. برای مثال بقعه چهار انبیا (ع) که بسیار قابل تبلیغ و آشنا سازی برای کل کشور است هیچگونه اطلاعی از آن در بین مردم کشور نیست. […]

اشتراک گذاری
04 ژانویه 2024
36 بازدید
کد مطلب : 197

با توجه به ظرفیت استان در وجود جاذبه های توریستی از قبیل اماکن تاریخی .طبیعت و مذهبی، متاسفانه هیچگونه تبلیغی در کل کشور در رسانه ها انجام نمی شود. برای مثال بقعه چهار انبیا (ع) که بسیار قابل تبلیغ و آشنا سازی برای کل کشور است هیچگونه اطلاعی از آن در بین مردم کشور نیست. آنچه اصفهان را امروز اصفهان کرده تبلیغ وسیع در سطح کشور بوده که برای این منظور می توان از امکانات تلویزیون و تخصیص اعتبار در استان برای آن استفاده کرد. در دیگر موارد مانند طبیعت منطقه الموت، سایر اماکن تاریخی و… نیز می بایست سیاست مشابهی صورت پذیرد.

پی‌نوشت: به پیشنهاد معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین و با همراهی شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین و تمامی نهادهای مرتبط، مقرر شده است که یک سریال تلویزیونی با محوریت شهر قزوین با قابلیت پخش در رسانه ملی در ایام نوروز ۱۴۰۴ و یک مجموعه از جاذبه های طبیعی استان با قابلیت پخش در پلتفرم های رسانه ای یا رسانه ملی انجام گیرد. صحبت های اولیه نیز در این خصوص صورت پذیرفته است. امیدوارم این تلاشها به نتیجه برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *