آخرین اخبار

تقاطع غیرهمسطح یادگار امام (ره)

با توجه به کاربری های مهم واقع شده در انتهای بلوار شهید سلیمانی (نوروزیان)، اعم از دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در ضلع جنوب غربی، نمایشگاه بین المللی در ضلع جنوب شــرقی، ورزشــگاه سردار آزادگان در ضلع شمال شرقی و سایت نیروی انتظامی در ضلع شمال غربی، تقاطع غیرهمسطح یادگار امام (ره) در دستورکار […]

اشتراک گذاری
30 دسامبر 2023
27 بازدید
کد مطلب : 171

با توجه به کاربری های مهم واقع شده در انتهای بلوار شهید سلیمانی (نوروزیان)، اعم از دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در ضلع جنوب غربی، نمایشگاه بین المللی در ضلع جنوب شــرقی، ورزشــگاه سردار آزادگان در ضلع شمال شرقی و سایت نیروی انتظامی در ضلع شمال غربی، تقاطع غیرهمسطح یادگار امام (ره) در دستورکار شهرداری قزوین قرار گرفت و در سال ۱۴۰۱به بهره برداری رسید.
تقاطع غیرهمسطح یادگار امام (ره) به صورت تقاطع غیرهمسطح شبدری شکل بوده است که چهار رمپ آن احداث و بهره برداری شده است. طول مسیر تقاطع غیرهمسطح ۴۱۰۰ متر و عرض حدود ۷ متر در رمپ ها با هدف تسهیل دسترسی از آزادراه تهران -قزوین -زنجان به داخل شهر قزوین صورت پذیرفت. یکی از لوپ ها مدتی مورد بهره برداری قرار گرفت و سایر لوپ ها نیز در آینده می تواند در دستورکار قرار گیرد.
افزایش قابلیت اطمینان شبکه حمل و نقل قزوین، بهبود دسترسی به اراضی شمال آزادراه، و از همه مهمتر بهبود منظر ورودی شمال شهر قزوین از سایر ویژگی های این طرح بسیار مهم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *