آخرین اخبار

بهسازی کمربندی نسیم شمال

دو سال گذشته زمانی که ترافیک سنگین عملاً جنوب شهر را قفل می کرد تکمیل این پروژه در دستور کار قرار گرفت. فاز دو نسیم شمال حد فاصل چهارراه نسیم شمال تا میدان خلیج فارس به طول ۴۴۰۰ متر بود که با روش اجرای رویه بتنی (برای اولین بار در استان و سومین بار در […]

اشتراک گذاری
30 دسامبر 2023
30 بازدید
کد مطلب : 168

دو سال گذشته زمانی که ترافیک سنگین عملاً جنوب شهر را قفل می کرد تکمیل این پروژه در دستور کار قرار گرفت. فاز دو نسیم شمال حد فاصل چهارراه نسیم شمال تا میدان خلیج فارس به طول ۴۴۰۰ متر بود که با روش اجرای رویه بتنی (برای اولین بار در استان و سومین بار در کشور) در اواخر سال ۱۴۰۰ مورد بهره برداری قرار گرفت و باعث حذف ورود ماشین سنگین به داخل شهر و کاهش تسهیل در تردد بین شهری گردید.
فاز سه پروژه نیز در حدفاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر امسال با هدف کاهش تصادفات در محور و افزایش امنیت مسیر در دستور کار قرار دارد که انتظار می رود حداکثر تا شش ماه آینده مورد بهره برداری قرار گیرد. ضمن اعتزار از مردم شریف قزوین و حومه که در این روزها به دلیل انسداد این معبر در سختی هستند، عرض می کنم که تلاش می شود که زمان اجرای این طرح کوتاه باشد.
از مهمترین عملیات تکمیلی در این دو مسیر می توان به اجرای کانال زهکشی و لوله گذاری اطراف مسیر، تعریض و لایروبی کالورت های موجود، جا به جایی تیرهای چراغ برق در نقاط مورد نیاز و اقدامات لازم برای تأمین ایمنی و دسترسی لوله گاز اشاره نمود. با توجه به اهمیت حفظ باغستان سنتی تلاش می گردد که ضوابط لازم جهت حفظ درختان نیز رعایت گردد. با افتتاح این معبر ترافیک غرب قزوین نیز مدیریت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *