آخرین اخبار

ایستادگی درخشان مردم زخم و زیتون

آنچه در سرزمین زخم و زیتون در حال رخ دادن است، مقاومت شگفت‌انگیز مسلمانانی روزه‌دار است که در برابر افراطی‌ترین اقدامات ضدانسانی، جانانه ایستادگی کرده‌اند. شگفتی ای که از ایمان و صبر آنان نشات گرفته است. ضمن آنکه شاهد همین پایداری در کشورهای دیگری از جمله لبنان و عراق و یمن و … هستیم.و در […]

اشتراک گذاری
27 مارس 2024
8 بازدید
کد مطلب : 292

آنچه در سرزمین زخم و زیتون در حال رخ دادن است، مقاومت شگفت‌انگیز مسلمانانی روزه‌دار است که در برابر افراطی‌ترین اقدامات ضدانسانی، جانانه ایستادگی کرده‌اند. شگفتی ای که از ایمان و صبر آنان نشات گرفته است. ضمن آنکه شاهد همین پایداری در کشورهای دیگری از جمله لبنان و عراق و یمن و … هستیم.
و در مقابل مدّعیان حقوق بشری را می‌بینیم که در برابر این همه توحش خفه‌خون گرفته اند و پس از ۱۸۰ روز تازه ندای آتش‌بس سر می دهند. جامعه‌ای که تنها نقش مترسکی را ایفاء می‌کند که متجاوزان حتی برای جنازه آن نیز پشیزی قائل نیستند.
هرچند معتقدیم این دولت بیش از دو دهه دوام نخواهد آورد، اما ما نیز برای شتاب این روند، باید مبارزه را تشدید کنیم.
امروز مشکلات متعددی بین احزاب و طبقات اجتماعی و یک تنفر عمیق میان مردم و دولتمردان اشراطئیل ایجاد شده است. پس از این شش ماه ایستادگی تحسین برانگیز، این رژیم حتی جایگاه خود را در کشورهای غربی و آمریکایی از دست داده و کشورهای دیگر مثل سابق از آنها حمایت نمی‌کنند.
برای متوقف کردن این رژیم باید جبهه قوی‌ای به جز مترسک پوشالی حقوق بشر جامعه جهانی تشکیل داد. در حال حاضر این جبهه در حمایت از مقاومت تشکیل شده است که نماد آن قدس است، اما خیمه و پایگاه آن در ایران است و انتظار می رود دیپلماسی خارجی ایران فعالانه پای کار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *