آخرین اخبار

ایجاد منطقه چهار شهرداری قزوین

در سال ۹۶ با توجه به اختیارات حاصل از دستورالعمل محله بندی و منطقه بندی وزارت کشور، موضوع تغییر تعداد مدیریت های شهرداری قزوین از سه به چهار منطقه مدنظر قرار گرفت و در سال ۹۷ مجوز این امر صادر شد. اجرای این مجوز باید در یک بازه زمانی شش ماهه صورت می گرفت که […]

اشتراک گذاری
04 ژانویه 2024
31 بازدید
کد مطلب : 194

در سال ۹۶ با توجه به اختیارات حاصل از دستورالعمل محله بندی و منطقه بندی وزارت کشور، موضوع تغییر تعداد مدیریت های شهرداری قزوین از سه به چهار منطقه مدنظر قرار گرفت و در سال ۹۷ مجوز این امر صادر شد. اجرای این مجوز باید در یک بازه زمانی شش ماهه صورت می گرفت که این امر در قزوین محقق نشد. در سال ۱۴۰۰و پس از آغاز مدیریت جدید شهری، موضوع ایجاد منطقه چهار شهرداری قزوین با جدیت مورد توجه قرار گرفت. خوشبختانه پس از پیگیری مجوز منطقه بندی جدید در بهار سال ۱۴۰۱ ابلاغ شد و با توجه به بازه شش ماهه اجرای این مجوز، روند اجرای آن با سرعت مورد پیگیری قرار گرفت و منطقه بندی جدید اجرا شد. با این کار تا حد زیادی از تراکم کاری که مردم در مناطق مختلف شهرداری با آن مواجه بودند، کاسته شد.
محدوده منطقه چهار شهرداری قزوین از شمال به بلوار شهید مطهری و بلوار انصار الحسین (ع)، از شرق به بلوار شهید سلیمانی و بلوار میرداماد و خیابان نادری شمالی و جنوبی، از غرب به بلوار شهید باهنر و ابتدای بلوار امام علی (ع) و از جنوب به خیابان امام خمینی(ره) و بلوار میرزا کوچک خان منتهی می گردد. این منطقه شهری ۹۲۸۱۳۳۷متر مربع وسعت و ۹۱۳۱۱نفر جمعیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *