آخرین اخبار

اولین بازارچه برکت شهرداری قزوین

میادین میوه و تره بار در شهرداری تهران، فضایی را برای خرید مردم بهتر مردم فراهم نموده است و در مواقع ضروری که عرضه محصولات دچار مشکل هستند، از این ظرفیت برای تنظیم بازار استفاده می شود. با توجه به همین تجربه موفق، یکی از برنامه های مهم سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های […]

اشتراک گذاری
10 ژانویه 2024
48 بازدید
کد مطلب : 221

میادین میوه و تره بار در شهرداری تهران، فضایی را برای خرید مردم بهتر مردم فراهم نموده است و در مواقع ضروری که عرضه محصولات دچار مشکل هستند، از این ظرفیت برای تنظیم بازار استفاده می شود. با توجه به همین تجربه موفق، یکی از برنامه های مهم سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین، راه اندازی بازارچه های متعدد برکت در شهر قزوین می باشد. به همین منظور در سال جاری اوّلین بازارچه برکت شهرداری قزوین با مساحت ۱۰۷۰ مترمربع و ۱۶ غرفه با پارکینگ مجزا در منطقه مینودر و در ضلع شمال میدان کاسپین به بهره‌برداری رسید.
غرفه های عرضه میوه و تره بار، حبوبات و خشکبار، گوشت، مرغ، ماهی و سایر محصولات پروتئینی، سبزیجات آماده، محصولات عطاری، انواع شوینده و محصولات بهداشتی از مهمترین غرفه های بازارچه می باشد. در این بازارچه قیمت گذاری محصولات بر مبنای قیمت مصوب بوده و صاحبان غرفه ها در صورت درخواست همشهریان موظف به ارائه فاکتور و رسید خرید به مشتریان هستند. صحبت همشهریان عزیز نیز از رضایت آنان از این اقدام و کیفیت خدمات و قیمت‌های محصولات عرضه شده در غرفه‌های این بازارچه حکایت می‌کند. دومین بازارچه برکت شهرداری قزوین نیز به زودی و در مساحت ۲۷۰ مترمربع و با ۵ غرفه در خیابان پیروزی به بهره‌برداری می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *