آخرین اخبار

از کرمان تا عرش

در طول تاریخ کرمان، حماسه و شور و عشق موج می زند؛ مخصوصا زمانی که شهید فرودگاه بغداد در آنجا آرمید. چه بسا امروز انسان های بزرگی که از گوشه و کنار کشور خود را به گلزار شهدای کرمان رسانده بودند تا بار دیگر با سیدالشهدای جبهه مقاومت تجدید پیمان کنند و چه عاشقان و […]

اشتراک گذاری
03 ژانویه 2024
16 بازدید
کد مطلب : 191

در طول تاریخ کرمان، حماسه و شور و عشق موج می زند؛ مخصوصا زمانی که شهید فرودگاه بغداد در آنجا آرمید. چه بسا امروز انسان های بزرگی که از گوشه و کنار کشور خود را به گلزار شهدای کرمان رسانده بودند تا بار دیگر با سیدالشهدای جبهه مقاومت تجدید پیمان کنند و چه عاشقان و دلسوختگانی که با پای پیاده خود را به مرقد مطهر آن شهید رساندند و ساعت ها در صف می ایستادند تا برای تنها چند لحظه سنگ قبر سردار دل ها را در آغوش بگیرند.
به راستی در پس این همه دلدادگی و تکاپو و این همه کشش و جوشش، چیزی فراتر از یک میل درونی به یک انسان بزرگ قرار دارد. چیزی که این ابرمرد برای آن تلاش می کرد و آن تحقق اهداف انقلاب اسلامی در سایه ولایت مداری است. خود را سرباز ولایت می‌دانست و تمام زندگی‌اش را وقف خدا و خدمت به مردم کرده بود.
امروز مردم ما در سالروز میلاد مادر خلقت بار دیگر داغدار شدند. داغ زائرانی که از کرمان به عرش پرکشیدند. امروز فقط طنین فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسقاطئیل، ما را کمی آرامتر می‌کند. به پیشگاه مقدس امام زمان، مقام معظم رهبری و ملت ایران و مخصوصاً ده‌ها خانواده داغدار تسلیت عرض می‌نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *