آخرین اخبار

نباید بگذاریم برایمان عادی شود!

کودکان از بیشترین قربانیان نبردهای نظامی فلسطین هستند. هر روز خبرهای تلخی از کشته و زخمی شدن کودکان در این منطقه منتشر می‌شود. از طرف دیگر، بسیاری از این کودکان هر روز به همراه خانواده هایشان و برای تحقق آرزوهایشان و یک زندگی بهتر، از پناهگاهی به پناهگاه دیگری می روند. اما این کوچ های […]

اشتراک گذاری
01 سپتامبر 2024
5 بازدید
کد مطلب : 376

کودکان از بیشترین قربانیان نبردهای نظامی فلسطین هستند. هر روز خبرهای تلخی از کشته و زخمی شدن کودکان در این منطقه منتشر می‌شود. از طرف دیگر، بسیاری از این کودکان هر روز به همراه خانواده هایشان و برای تحقق آرزوهایشان و یک زندگی بهتر، از پناهگاهی به پناهگاه دیگری می روند. اما این کوچ های اجباری نیز جان آنها را نجات نمی‌دهد و بسیاری از آنها حتی در پناهگاه‌های بین‌المللی نیز جان خود را از دست می‌دهند.
اگر روزهای نخست خبرهایی از غزه به گوش جهانیان می‌رسید، اما امروز دیگر از رسانه‌های غربی و مدعیان حقوق بشر صدایی بلند نمی‌شود! آیا چنین موضوعاتی برای ما هم عادی شده است؟
از دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی انتظار می‌رود که بدون توجه به جنبه های سیاسی، برای محافظت از کودکان بی‌گناه در این مناطق بکوشند و اقدامات لازم را برای جلوگیری از کشته شدن آن‌ها انجام دهند. اما الآن که رسانه ها به این موضوع دیگر نمی پردازند، ما مسلمانان نیز برای ایجاد آرامش و صلح در منطقه نباید اجازه دهیم جنگ فلسطین برای خودمان و دیگران عادی شود. فشار و مطالبه گری بین‌المللی را فراموش نکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *