آخرین اخبار

قهرمانان غیررسانه ای دیار من

این روزها که گرمای بی‌سابقه و افزایش مصرف برق باعث تعطیلی بسیاری از مشاغل دولتی و اداری شده است، پرسنل خدماتی شهرداری قزوین همچنان مشغول خدمت‌رسانی هستند. دستان همه این قهرمانان را می‌بوسم که در این ایام که مانداب‌های موجود در جوی‌ها باعث ایحاد بوی نامطبوع می‌گردد به تخلیه آب و شست‌وشوی انهار سرپوشیده با […]

اشتراک گذاری
10 آگوست 2024
6 بازدید
کد مطلب : 373

این روزها که گرمای بی‌سابقه و افزایش مصرف برق باعث تعطیلی بسیاری از مشاغل دولتی و اداری شده است، پرسنل خدماتی شهرداری قزوین همچنان مشغول خدمت‌رسانی هستند.

دستان همه این قهرمانان را می‌بوسم که در این ایام که مانداب‌های موجود در جوی‌ها باعث ایحاد بوی نامطبوع می‌گردد به تخلیه آب و شست‌وشوی انهار سرپوشیده با استفاده از محلول گندزدا مشغولند.

دستان آنان را می‌بوسم که ضایعات آسفالت ریخته شده توسط ماشین‌آلات نهضت آسفالت این روزهای بلوارهای شهرم را جمع‌آوری و رفت و روب می نمایند.

دستان آنان را می‌بوسم که این روزها مقادیر بیشتری از ضایعات و زباله‌های حجیم سطح شهر را جمع‌آوری می‌کنند.

دستان آنان را می‌بوسم که یا قبل از آغاز فصل بارش به لایروبی و پاکسازی رودخانه ها همت گمارده اند و یا در حال برچیدن علفهای هرز معابر شهری هستند.

دستان آنان را می‌بوسم که در حال شست‌وشوی پیاده‌روهای مقابل مغازه‌های مرغ و ماهی فروشی و شست‌وشو و پاکسازی زیر پل‌های فلزی با مواد گندزدا هستند.

دستان همه این قهرمانان را می‌بوسم که در گرمای بالای ۴۰ درجه بدون توقع از مسئولان و مدیران و به دور از دوربین‌های رسانه‌ای مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند. صمیمانه دست‌بوس و قدردان زحمات شما هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *